Nasi prelegenci:
Moderator:
prof. UEK dr hab. Jadwiga Berbeka - pracownik naukowy Katedry Turystyki na WydzialeZarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Od 2009 r. członek zespołu eksperckiego badającego przemysł spotkań w Krakowie na zlecenie Urzędu Miasta, członek zespołu w Projekcie Grantowym „Sterowanie przemysłem spotkań...”, Autor i współautor kilku publikacji nt turystyki biznesowej. Recenzent raportów Przemysł spotkań i wydarzeń w Polsce Poland Meetings & Events Industry Report w latach 2011- 2015. Ekspert w zakresie turystyki międzynarodowej; wykłady na studiach I i II stopnia oraz studiach podyplomowych z zakresu Międzynarodowych rynków turystycznych; wykłady w ramach programu Erasmus w San Sebastain (Hiszpania) i Porto (Portugalia). Członek Stowarzyszenia: Adventure Travel and Trade Association.
Anna Jędrocha - Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie (Obsługa ruchu turystycznego) oraz Szkoły Hotelarskiej w Krakowie (hotelarstwo). Doświadczenie zawodowe: 1984-89 Orbis Kraków – organizacja i obsługa zagranicznej turystyki przyjazdowej; od 1989 ATH Intercrac (Prezes Zarządu) – organizacja zagranicznej turystyki przyjazdowej; od 1999 Symposium Cracoviense (Prezes Zarządu) – organizacja i obsługa kongresów konferencji , szkoleń, wystaw i imprez promocyjnych. Członkostwo w organizacjach: SKKP, ICCA, KIT.
Obecnie pełni funkcje Prezesa Zarządu Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce oraz Prezesa Krakowskiej Izby Turystyki. Jako przedsiębiorca od roku 1998 specjalizuje się w kompleksowej organizacji i obsłudze konferencji i szkoleń. Laureatka nagrody MP Power Awards 2013 w kategorii Meeting Planner – PCO/DMC. Jej firma Symposium Cracoviense otrzymała rekomendacje profesjonalnego organizatora kongresów Polskiej Organizacji Turystycznej – Poland Convention Bureau i Krakow Convention Bureau oraz posiada certyfikat „Zielone biuro”.
Obecnie pełni funkcje Prezesa Zarządu Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce oraz Prezesa Krakowskiej Izby Turystyki. Jako przedsiębiorca od roku 1998 specjalizuje się w kompleksowej organizacji i obsłudze konferencji i szkoleń. Laureatka nagrody MP Power Awards 2013 w kategorii Meeting Planner – PCO/DMC. Jej firma Symposium Cracoviense otrzymała rekomendacje profesjonalnego organizatora kongresów Polskiej Organizacji Turystycznej – Poland Convention Bureau i Krakow Convention Bureau oraz posiada certyfikat „Zielone biuro”.
Sara Lamik - z przemysłem spotkań związana jest od pięciu lat. Od dwóch lat pracuje na stanowisku szefowej działu PCO firmy „Targi w Krakowie” – prowadzi zespół zajmujący się pozyskiwaniem oraz organizacją konferencji i kongresów. Od lipca 2015 r. pełni funkcję Wiceprezesa ds. Edukacji MPI Poland Club.
Wcześniej przez blisko 10 lat w Krakowskim Biurze Festiwalowym zajmowała się realizacją i promocją imprez kulturalnych, a potem prowadziła dział sponsoringu i sprzedaży. Ostatnie trzy lata w KBF pracowała na stanowisku Głównego Specjalisty ds. Centrum Kongresowego ICE Kraków – odpowiadając za działania sprzedażowe i marketingowe związane z Centrum oraz za pozyskiwanie klientów.
W 2012 r. wybrana Odkryciem Roku MPI Poland Club.
Wcześniej przez blisko 10 lat w Krakowskim Biurze Festiwalowym zajmowała się realizacją i promocją imprez kulturalnych, a potem prowadziła dział sponsoringu i sprzedaży. Ostatnie trzy lata w KBF pracowała na stanowisku Głównego Specjalisty ds. Centrum Kongresowego ICE Kraków – odpowiadając za działania sprzedażowe i marketingowe związane z Centrum oraz za pozyskiwanie klientów.
W 2012 r. wybrana Odkryciem Roku MPI Poland Club.
Małgorzata Przygórska-Skowron - Krakowianka, absolwentka UJ (filologia polska) oraz studiów podyplomowych z zakresu funduszy unijnych; w jednostkach samorządu terytorialnego pracuje od 2004 – najpierw w Krakowskim Biurze Festiwalowym, potem w Urzędzie Miasta Krakowa w Wydziale Turystyki i Promocji Miasta.
Od 2013 kierownik Krakow Convention Bureau. Członek Lokalnego Komitetu Organizacyjnego konferencji MPI EMEC 2015. Laureatka nagrody MP Power Awards 2014 w kategorii Convention.
Od 2013 kierownik Krakow Convention Bureau. Członek Lokalnego Komitetu Organizacyjnego konferencji MPI EMEC 2015. Laureatka nagrody MP Power Awards 2014 w kategorii Convention.
Agnieszka Ziemiańska jest absolwentką zarządzania kulturą na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz studiów podyplomowych z zakresu marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie / Krakowskiej Szkole Biznesu. Od ponad ośmiu lat zawodowo związana jest z Krakowskim Biurem Festiwalowym, gdzie odpowiadała m. in. za promocję, realizację oraz koordynację obsługi widowni licznych międzynarodowych festiwali.
W 2013 roku dołączyła do zespołu Centrum Kongresowego ICE Kraków, gdzie pełni funkcję starszego specjalisty ds. sprzedaży (Senior Sales Manager). Najważniejszym projektem w jej dotychczasowej karierze był udział w przygotowaniach – obejmujących stworzenie biznesplanu, strategii działania, pozyskanie pierwszych klientów – otwarcia ICE Kraków, które miało miejsce w październiku 2014 r.
W 2013 r. zdobyła The AIPC Academy Scholarship, stypendium przyznawanie przez międzynarodowe stowarzyszenie centrów kongresowych, skierowane do profesjonalistów, którzy chcą poszerzać swoją branżową wiedzę.
W tym samym roku została zakwalifikowana do programu edukacyjnego Forum for Young Professionals, współorganizowanego przez stowarzyszenie ICCA i branżowe targi IBTM, przeznaczonego dla wybranych młodych specjalistów przemysłu spotkań.
Była członkiem lokalnego komitetu organizacyjnego konferencji European Meetings and Events Conference EMEC 2015, organizowanej przez stowarzyszenie MPI, w którego strukturach działa. Od 2014 r. jest Wiceprezesem ds. Komunikacji polskiego oddziału, MPI Poland Club.
W 2014 r. została nominowana do MP Power Awards w kategorii Dostawca – venue.
W 2013 roku dołączyła do zespołu Centrum Kongresowego ICE Kraków, gdzie pełni funkcję starszego specjalisty ds. sprzedaży (Senior Sales Manager). Najważniejszym projektem w jej dotychczasowej karierze był udział w przygotowaniach – obejmujących stworzenie biznesplanu, strategii działania, pozyskanie pierwszych klientów – otwarcia ICE Kraków, które miało miejsce w październiku 2014 r.
W 2013 r. zdobyła The AIPC Academy Scholarship, stypendium przyznawanie przez międzynarodowe stowarzyszenie centrów kongresowych, skierowane do profesjonalistów, którzy chcą poszerzać swoją branżową wiedzę.
W tym samym roku została zakwalifikowana do programu edukacyjnego Forum for Young Professionals, współorganizowanego przez stowarzyszenie ICCA i branżowe targi IBTM, przeznaczonego dla wybranych młodych specjalistów przemysłu spotkań.
Była członkiem lokalnego komitetu organizacyjnego konferencji European Meetings and Events Conference EMEC 2015, organizowanej przez stowarzyszenie MPI, w którego strukturach działa. Od 2014 r. jest Wiceprezesem ds. Komunikacji polskiego oddziału, MPI Poland Club.
W 2014 r. została nominowana do MP Power Awards w kategorii Dostawca – venue.
Agnieszka Faracik-Leśniak - Partner DMC Poland
Romanista z wykształcenia, event manager z pasji. Po 14 latach pracy w przy organizacji imprez incentive i konferencji na niemalże całym świecie, postanowiła całkowicie skoncentrować się na klientach branży spotkań i współzałożyła DMC Poland. Dzisiaj po 12 latach, firma jest wiodącym destination management company czyli firmą zajmującą się organizacją spotkań, konferencji, programów incentive oraz eventów na terenie Polski dla klientów zagranicznych chcących zorganizować tu swoje wydarzenie. Aktywnie działa w organizacjach międzynarodowych MPI, SITE, World of DMC's oraz TAO Group, którego nadrzędny celem jest pozyskanie biznesu z Azji szczególności Chin. Bardzo aktywnie działa w MPI Poland Club, gdzie obecnie pełni funkcję prezesa. Jest także członkiem Rady Dyrektorów przy Krakow Convention Bureau. W roku 2012 oraz 2014 otrzymała prestiżową nagrodę MP Award dla DMC/PCO. Od roku 2013 posiada tytuł Certificate Incentive Specialist CIS nadawany przez SITE.
Romanista z wykształcenia, event manager z pasji. Po 14 latach pracy w przy organizacji imprez incentive i konferencji na niemalże całym świecie, postanowiła całkowicie skoncentrować się na klientach branży spotkań i współzałożyła DMC Poland. Dzisiaj po 12 latach, firma jest wiodącym destination management company czyli firmą zajmującą się organizacją spotkań, konferencji, programów incentive oraz eventów na terenie Polski dla klientów zagranicznych chcących zorganizować tu swoje wydarzenie. Aktywnie działa w organizacjach międzynarodowych MPI, SITE, World of DMC's oraz TAO Group, którego nadrzędny celem jest pozyskanie biznesu z Azji szczególności Chin. Bardzo aktywnie działa w MPI Poland Club, gdzie obecnie pełni funkcję prezesa. Jest także członkiem Rady Dyrektorów przy Krakow Convention Bureau. W roku 2012 oraz 2014 otrzymała prestiżową nagrodę MP Award dla DMC/PCO. Od roku 2013 posiada tytuł Certificate Incentive Specialist CIS nadawany przez SITE.
Moderator:
dr hab. Krzysztof Borodako - kierownik zespołu eksperckiego badającego przemysł spotkań w Krakowie - w Projekcie Grantowym „Sterowanie przemysłem spotkań...” kierownik merytoryczny ze strony polskiej; ekspert lub doradca w projektach finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka oraz Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Powołany przez Prezydenta Miasta Krakowa w skład Komisji Konkursowej oceniającej najciekawsze oferty imprez integracyjno-motywacyjnych w Krakowie i Małopolsce. Autor lub współautor wielu publikacji z zakresu przemysłu spotkań, usług biznesowych oraz badań perspektywicznych (foresightu). Pracownik naukowy Katedry Turystyki na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie i inicjator nowej specjalności na studiach magisterskich: Zarządzanie kongresami i dużymi wydarzeniami”. Członek międzynarodowych stowarzyszeń MPI (Meeting Professionals International) oraz AIEST (International Association of Scientific Experts in Tourism).